Post by kickwetchilddoorssta on Mar 16, 2022 4:52:52 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Math Workout - Math Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Math Workout - Math Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ joc hack (mai multe monede) ▞▞▞
▞▞▞ Math Workout - Math Games 2022 version ▞▞▞
Este atât de mult acum și sunt acum câteva minute, așa că
Joc grozav, dar nu știu de ce adaugă automat 30 de minute la fiecare cronometru. Dacă am completat testul în 2 minute și 30 de secunde, va afișa 32:30:000. Remediați această problemă și obțineți 5 stele.
Tot ce folosesc este exercițiul de înmulțire, dar este cu adevărat util pentru o practică rapidă, sunt student la liceu și aflu foarte captivant și ușor de utilizat, și pot personaliza numărul și nivelul întrebărilor și pot trimite notificări la un timp prescris. timpul așa că îmi amintesc să-l folosesc. De asemenea, păstrează o tablă de scor mare, astfel încât să pot concura împotriva mea. 10\10 Recomand cu căldură pentru toate vârstele ca un exercițiu de matematică excelent. Are, de asemenea, tabele de referință rapide pentru cei care vă grăbiți și nu vă amintiți.
Superior
M-am uitat la o grămadă de aplicații de matematică. Acesta pare foarte bun în a genera o grămadă de probleme aleatoare de matematică pe care să le rezolvi. Bun antrenament.
Wa wa wee wa. Este frumos
Aplicația mea nu se deschide..chiar că am dezinstalat această aplicație de mai multe ori..folosesc telefonul Samsung s20 fe 5g
Minunat
Math Workout - Math Games Onderwijs tgb
minunat
Aplicație perfectă pentru creșterea vitezei de calcul. Și atât de satisfăcător. Total gratuit. Aplicație simplă și prietenoasă.
Aș dori să personalizez un set de chestionare în multiplicare, astfel încât să mă pot concentra pe un anumit set, ca și cum nu mă pricep la multipli de 6, 7, 8 și 9
Matematică