Post by kickwetchilddoorssta on Mar 16, 2022 4:46:49 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lingory - Learn Korean ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lingory - Learn Korean IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lås op (uendelige primogems) ▞▞▞
▞▞▞ Lingory - Learn Korean 2022 version ▞▞▞
Jeg så frem til at bruge denne app, men intet virker på min enhed videoerne indlæses ikke så godt som lyden. Og den siger, at den gemmer fremskridtene for forelæsningerne, men den starter altid fra den første del igen.
Det er selvfølgelig en god app, men hvorfor kun 2 stjerner? Fordi det ser ud til, at denne server, der holder mediet, har forbudt mit lande-id at få adgang til det. Jeg er bare skuffet rn. Edit: Tak for svaret. Her er faktisk et forslag til, hvad du kan gøre: Måske kunne du tilføje en download-mediemulighed for et helt kursus? Tak igen🙏🏼
Godt, meget godt, forskelligt indhold, men sænk annoncerne lidt, det er bedre. Det tager meget tid. 30 sekunder er også værdifuldt. Jeg vil gøre det i 30. Når det er gjort, vil yderligere 10 sekunder, 5 sekunder være bedre, hvis det kommer op en gang imellem.
Har lige downloadet appen. Men jeg kunne desværre ikke få adgang til lyden, fordi den ikke dukkede op..
Var super forvirrende. Jeg vidste ikke, hvor jeg skulle gå hen, eller hvordan jeg skulle lære noget. Jeg havde denne app i et stykke tid, den viste mig aldrig udtale af noget eller Hangul.
Urimeligt, at du ikke kan bruge biblioteket til at huske og har brug for premium. Gør det venligst gratis og giv mig ikke en dum anmeldelse for at kontakte dig, fordi dette forhindrer folk i at huske og lære. Skuffende. :/
Jeg kan ikke tilmelde mig. min e-mail er helt i orden, men appen er i stykker
Jeg kan ikke høre noget, lyden indlæses altid. //
Lingory - Learn Korean શિક્ષણ bgwm
Annoncerne er bare for hyppige, at det tager væk fra stemningen og læringen. Jeg er helt for at bruge annoncer til at holde tingene gratis, men det er overvældende. Et andet forslag er at have mulighed for en placeringstest, så folk ikke skal gætte, hvor de skal starte!
Jeg elsker denne app til at lære koreansk. Jeg underviser i nyttigt materiale og underviser godt i det, men nu er annoncerne for meget. Jeg giver den 5 stjerner, når der er færre annoncer.
Denne læringsapp har overrasket mig! Meget utroligt læringssystem! Jeg ser frem til flere funktioner. Desværre har jeg ikke råd til Premium, så kun bogmærkesystemet er ikke nyttigt for mig... derfor ☆☆☆☆
Ingen lyd!!!... VIRKELIG?!?!
vi kan downloade lektionerne, så vi kan lære uden internet, men appen åbner ikke uden internet...hvad er meningen med at downloade lektionerne???
ikke alene skulle vi betale for premium for at gøre det nemmere for os at få adgang til ord, vi gerne vil studere igen, du har nu tilføjet unødvendige annoncer, der overhovedet ikke motiverer os. det er ikke lange annoncer, men det var meget nyttigt at begynde at lære med det samme og ikke skulle vente. Jeg vil finde en ny og meget bedre app.
Jeg synes, det er en god måde at lære koreansk sprog mere på..men det bliver ved med at stoppe på et tidspunkt..Jeg håber, du vil rette op på det.
Jeg elsker, hvordan det starter med grundlæggende ting for ordforrådselever..den høflige og afslappede forskel..men problemet med denne app: 1. Lukket midt i lektionerne 2. Lyden virkede nogle gange ikke. Til sidst, hvorfor skulle jeg beholde en app, der lukkede hvert 4-5 sekund?! Helt ærligt, jeg venter på nye opdateringer, og VENLIGST LØS DET
Alt er fantastisk, bortset fra at lyden og videoerne ikke virker, når du bruger mobildata. Det virker kun, når du er forbundet via WiFi.
Jeg så virkelig frem til at bruge denne app, men når jeg prøver lektionerne, afspilles ingen af videoerne eller lyden. Jeg kan ikke svare på noget ved at bruge dem korrekt. Hjælp venligst med at løse dette. Jeg vil virkelig gerne bruge denne app.
Lingory - Learn Korean Obrazovanje rqy
Lingory - Learn Korean Læring nuw
Det viser så mange annoncer
Beklager, jeg er nødt til at give den 3 stjerner, for hver gang jeg åbner appen, og den går ned (betyder at blive lukket efter 2,3 sekunder)
Dette er en fantastisk app, men jeg føler, at jeg på egen hånd betaler udviklerne husleje. Jeg skal ofte se 3 annoncer for endelig at komme ind i indholdet igen, når jeg er færdig. Jeg forstår, at annoncer gør indhold gratis, og at de ikke er lange, men at klikke på en lektion og afslutte en annonce bare for at blive vendt tilbage til menuen og tvunget til at klikke på lektionen igen og derefter se en annonce igen bliver hurtigt gammel.
hvordan ændrer jeg mit mål? ikke hverdagssamtale men lære foredrag?
Learn English Playing Word kwr
Jeg kan virkelig godt lide appen, og den er meget nyttig for mig ... Men når jeg bliver ved med at rulle på den, går der ikke 10 sekunder, uden at appen lukker for mit ansigt, jeg håber, du kan løse dette problem 🥺 Jeg elsker virkelig denne app, og jeg ønsker ikke at fjerne det
Jeg kan ikke logge ind, og jeg ved ikke hvorfor. Vær venlig at hjælpe mig.
Det er en god app at lære (den har en god blanding af ordforråd og grammatik), men annoncerne er virkelig overdrevne. Du skal se to 30'er-annoncer mellem hver lektion, og hver lektion er cirka et minut lang, så du stort set bruger halvdelen af din tid på at se annoncer.
UDAH KELUAR TAGIHAN TAPI AKUN SAYA KE DETECTED MASIH GRATIS?!!!
Jeg ville 🖤 prøve spillet, men det kan ikke engang komme ind, så sparker det mig ud
Annoncer... aish.... Hvis du ønsker at gøre læringsprocessen bedre, så administrer venligst annoncerne. Andre ting var gode.
Jeg kan ikke komme forbi test 1, da filerne tager for lang tid at indlæse. nogle gange vil de slet ikke indlæse. ville være godt at have en offlinw-funktion til at downloade indhold
Det tager en evighed at indlæse og i princippet lukke mig af. Min patient er ikke så længe.